måndagar..

Ibland jag jag bara avsky måndagar, de förstör min planering då jag igentligen slutar 17.15 men får sluta så sjukt mycket tidigare att jag hinner åka hem och sen tillbaks till stallet. Istället för att kunna gå dit direkt...
 
Iallafall så sitter jag hemma nu, har spelar sims i en timme när jag inser att jag måste ta bort allt, backar bakåt hela byggnaden ska jämna till marken och sen kan jag inte få tillbaks hela min byggnad :'( jag som kämpat i en hel timme, så gav upp. äckelspel, ge mig bara sims med hästar så blir jag jävligt glad. Ska fan önska mig i födelsedagpresent..
 
Om 45 min ska jag byta om och åka till stallet. Längtar dit. Ska kolla på hus för att låta tiden gå tills dess. Älskar titta på hästgårdar och fina hus vid sjön för 20 miljoner. älskar att drömma. Dessutom släppts 90210 i U.S.A ikväll så jag hinner se innan skolan imorgon, weeey lite jag längtat sen förra säsongen slutade. Lite som tidig födelsedagspresent när den kommer ut 2 dagar innan jag fyller år..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0