fredagsmys

Ligger i soffan tillsammans med mamma, båda är sjukt trött och vill bara somna. Helt ensamna hemma är vi idag. 
 
Klarade igenom veckan helt ok, vilket jag inte trott alls i söndags. Är beredd på att få mer uppgifter i handen nu. Tror de flesta veckorna kommer se ut såhär i 2an tragiskt nog.
 
Vid 14.00 drog jag och katre till stallet idag. Bytte om, hämtade lerig ponny, fixade och red lektion för sirpa. Han var inte världens finaste men jag fick lite grepp om hur jag ska tänka och fortsätta framåt. Alla tycker att det var tur att jag bytte häst för vi passar så bra tillsammans. Gulis var en favorit när jag var 12 så det gör inte mig något och det är kul att höra.
 
Desperata som jag och Katre är så tog vi oss till Lyckås Ridsport och shoppade. Fick med mig lite saker, inte jätte nödvändiga men rea som det är så passar man ju på!
 
Imorgon blir det mycket saker, kommer vara i stallet den mesta tiden!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0