good time

Godmorgon! Sitter och dricker morgon kaffe i soffan. Vanligtvis kunde jag sova just nu men ska till läkaren om 1 timme, hoppas att allt kan bli bra snart så jag slipper gå runt och ha ont hela tiden. 
 
Igår så gick skolan rätt fort, syster hämtade mig och körde hem mig så jag hann äta innan jag skulle cykla till stallet. Älskade syster som jag ska klara mig utan i nästan 3 veckor, aldrig varit ifrån varann så lång tid. Kom iallafall till stallet och fick ett erbjudande om att byta häst. Red en annan häst på passet och det blir ett byte inför helgens tävling. Har ridit på denna ponny förut och då total vägra han galoppera inne på banan.. Ser fram mot helgen nu haha. 
 
haha, 3 år sedan måste det vara. tiden går fort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0