Tisdag

Hej på er! Tisdag idag och idag är det två veckor kvar tills jag flyr landet igen, eller som pappa brukar säga, om 3 veckor är vi hemma igen...
 
Igår var det en hemsk dag, var bara allmänt seg, ont i huvudet och så äckligt trött. Fick knappast i mig någon mat till middag och fick inte i mig någon frukost idag heller, känner mig så konstig. Men igår jag jag iväg och solade och det var hur fint som helst där! Hoppas det går runt så dom inte behöver stänga ner det om en måndag... Gjorde även klart ett arbete så kände mig väldigt effektiv.
 
Ska fixa mig inför skolan nu, efter skolan åker jag hem och pluggar tills det är dags för möte i stallet med ungdomsgruppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0