Torsdag

Dagarna går så sjukt fort!
 
Igår gick dagen fort, gjorde inget speciellt på lektioner. På kvällen var jag i stallet väldigt länge då det var temadag. Handlade om sistsen och det var helt okej, de övningarna hon tog upp hade jag redan sett eftersom jag har typ världens bästa ridbok här hemma. Dessutom tog min fina vän Josefin körkort, Grattis vännen! Jag har ju ett tag kvar dock.
 
Sovmorgon idag då klassen skulle ha matteprov på naturkunskapen och jag går inte samma matte som dom. Var ganska mysigt att ligga i sängen en stund och höra att det regnade men jag tvivlar på att gå ner till centrum för att ta bussen så tar nog en tidigare härifrån mig. Har bara två lektioner och sen går jag till stallet för att rida.
 
Nu måste jag packa väskan!

Kommentarer
Postat av: Magda

Hej! Måste fråga dig, hittade på din gamla blogg bilder på en rosa epa, är det din eller vems är det & vet du ifall den är till salu? Väldigt tacksam för svar!
[email protected]

Svar: Det är inte min, tyvärr :) kan inte svara på om den är till salu :(
Fanny Pettersson

2013-04-20 @ 18:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0