Fredag

Hej! Denna dag gick fort! Började med prov klockan 9 och var klar vid 10 så då hämta mamma mig. Hemma så gjorde jag lunch till mig mamma och mormor. Testade att göra pannkakor utan kolhydrater vilket gick hur bra som helst, dom var verkligen jätte goda! Vid 12 så körde mamma ner mig till stallet och jag red gulan i ridhuset tillsammans med elise.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka med mamma till affären, hon hatar nämnligen att handla själv för att det är så tråkigt tydligen. Ikväll ska vi tjejer vara hemma hos Matilda och fira Sofie lite! Dessutom kommer våran vän från gotland hit, har inte träffat henne på jättelänge och snart så kommer hennes bebis också! Mys!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0