07 januari 2013

Ledigheten har verkligen fått mig att fundera rätt mycket. seven days a week, every minute of the day. Tror det kan vara för att det nya året börjar och jag faktiskt förstår hur mycket jag faktiskt ångrar, och hur det hade sett ut om jag gjort saker annorlunda. Kommer på saker jag ångrar för varje dag som går.  
 
Imorgon börjar skolan igen, är inte alls taggad. Har så mycket andra saker jag skulle vilja göra istället. Men jag har feta matteprovet på torsdag, vilket kommer gå åt helvete hur mycket jag än försöker att plugga. Har redan ställt in mig på att gå om kursen för jag förstår verkligen ingenting. Sen måste jag klarar av alla andra ämnen och jag får ångest så fort jag tänker på det. usch.
 
Nej, nu ska jag se på det bästa programet tills jag ska sova ikväll och programmet heter faktiskt vi på salkråkan och jag kan inte drömma om ett bättre ställe än där just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0