08 januari - sveriges mästerkock

Hej på er! Kom hem från skolan vid 16 och då hamnade jag i soffan direkt. Ville verkligen gå och sova men jag ville inte förstöra nattsömnen så jag höll mig vaken och hjälpte mamma med maten. Världens godaste maträtt vart det också, kyckling pasta. Tror jag faktiskt valde fel linje, älskar att laga mat! Sitter för stunden och äter samtidigt som jag ser på Sveriges mästerkock, får glädjetårar för deras skull... Så himla bra program ju!
 
Men ska snart gå och sova eftersom jag knappt fick någon sömn inatt som alla andra. Dessutom ringde ju klockan tidigt som sagt. Har sovmorgon men ska nog ta ut hunden på morgon promenad och kanske får jag med min syster också! okej, tog en halvtimme för mig att skriva det här så nu är sveriges mästerkock slut och fanny p loggar ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0