10-01-13

Hej hej! Kom precis hem från en sjukt seg skoldag och en runda i centrum. Skoldagen avslutades med ett kursprov i matte 1b vilket gick åt helvete, förstod inte en enda fråga så satt och åt godis tills vi fick gå. Passade på att hoppa av i centrum och göra lite saker och sen gå hem i kylan. Nu sitter jag under filten med kaffe och ser något musik skit med Tomas Ledin på tv, rätt mysigt endå! Imorgon är det fredag och den är verkligen välkommen. På lördag kommer becca hem så vi ska nog ses i helgen, hon är så saknad min fina vän! Hon är säkert jätte brun och haft det jätte bra men snart är det min tur att åka, längtar verkligen jätte mycket just nu!
 
Har dessutom beställt massor med kläder till resan, haha. Känns som att jag shoppat för en hel sommar, tre bikinis, kjol och toppar. Kan visa bilder senare! Nu ska jag ta ut hunden på promenad, mamma kommer hem vid 16 och då åker vi till stallet. 
 
Snodde någons bild från instagram, hur härligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0