24 januari

Inlägget imorse skulle in på andra bloggen så tog bort det.
 
Iallafall så var jag och becca på gymmet igår, körde mage och rygg. Träningsvärken har kommit fram efter dagen, speciellt i magen. Var och red igår också och då tränade vi mycket på att sträcka på benen och hålla hållningen så de tog rätt mycket energi också. Var helt slut när jag kom hem igår.
 
Idag gick fick vi kort skoldag då engelskan var inställt och vi gjorde inget speciellt på de andra lektionerna så vi jag och jossan var på gymmet vid 13.30 och stod på crosstrainer i en timme. Trodde aldrig att jag skulle klara av det och jag kan inte förklara hur jobbigt det var efter bara 20 min. Kom hem för 45 min sedan och gjorde mat åt mig direkt.
 
Ska sätta på kaffe åt mamma nu som kommer hem strax. Ska åka till stallet senare ikväll så nu ska jag vila i soffan tills middagen är klart!
 
gonnabeaskinnyme:

weight loss blog! lets do this together!!tighttummy:

breaktwentyfour:

i didn’t even realize this had so many notes holy cow but thank you to whoever changed the source i am judging you so hard bye

www.tighttummy.tumblr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0