Helgen

Hej! Har inte datorn framme så bloggar från mobilen. Hatar det men har endå bilder här som jag kan bjuda på.

I fredags så tog jag ett långt mysigt bad efter ridningen och somnade rätt tidigt. I lördags så vaknade jag vid 10 och vid 12 åkte jag och mamma in till Farsta centrum för att köpa något på Make Up Store för presentkortet jag fick i julklapp, köpte ett puder och gick runt och tittade i butiker utan att köpa något, måste hålla i pengarna nu. Kom hem vid 15 och åkte nästan direkt till stallet och red, älskar att vara i stallet! Världens bästa plats! Hade gäster hemma så åt middag och efterrätt innan jag drog till Matilda. Fick äntligen träffa becca, har saknat henne så mycket! Fick jätte fint armband av henne, tack!

Söndag har jag bara spenderat i soffan, åt våfflor till lunch och tog en långpromenad efter det. Såg även några OTH avsnitt innan middagen.

Nu ska jag sova, lång skoldag imorgon och efter skolan blir det gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0